2012. január 21., szombat

Egy hét Lyss, majd újra Stäfa

Véget ért az egyhetes jólét Lyss-ben (köszi a Kovács családnak még1x), pénteken egy közel 3 órás út után újra "itthon", a város legjobb szobájában :) Kicsit egyszerűbb utazásra számítottam, mivel odafele ugyanez megvolt 2 óra alatt, persze akkor nem esett az eső/havas eső/hó kombináció sehol, így viszont eléggé belassult mindenki, ráadásul pont elkaptam a Zürich-ből hazafelé tartó tömeget is, ez sem segített túlságosan.

A Lyss-ben eltöltött egy hét szerintem jól sikerült, legalábbis én jól éreztem magam, a főnököm nem kérdeztem, hogy minden rendben-e, majd szól szépen, vagy nem... Az azért elmondható, hogy Norbiéknál máshogy megy a meló, mint itt, látszik, hogy nem egy cégről beszélünk. Illetve most már persze egy, de ez a fél év közös munka nem nagyon érződik még az újonnan megvett cégen. Találkoztam Elton John-nal is, ő itt az IT-n dolgozik, biztos csak hétvégenként van fellépése, különben nem hinném, hogy bírná a hétköznapokat :)

Update, ha valaki esetleg úgy gondolná, hogy tényleg Johnny fiút látja



Alighogy visszaértem Stäfa-ba, összetalálkoztam egy újabb lakótárssal, francia srác. Persze miután kiderült, hogy ki-honnan, mondta rögtön, hogy nézzük a meccset este. Az elején még elég vidám volt,a végére kicsit csöndesebb lett, de sportszerűen elismerte, hogy jobbak voltunk, abszolút megérdemeltük a győzelmet. Ennek örömére megkínáltam egy kis hazaival, elkezdett hüppögni, aztán itt is hagytam, pihenje ki magát rendesen :)

Ma megpróbáltam körülnézni Rapperswil-ben (kb 10 km Stäfa-tól), állítólag szép, nem igazán jött össze. Reggel még eléggé esett az eső, így nem is volt biztos elöször, hogy megpróbálkozom a dologgal, de fél1-1 körülre, ha meleg nem is lett, de legalább elállt a víz az égből. Miután gyors összekaptam magam, indulás, majd igazság szerint még félút elött megállás egy kis fénypékezésre.
http://flic.kr/s/aHsjycFL68
Miután beértem, próbáltam valami értelmes helyen parkolót találni, persze össze-vissza mentem csak, de így legalább találkoztam a helyi állatkert lakóinak egy részével, illetve láttam Stäfa hatalmas sportcsarnokát is :) http://flic.kr/s/aHsjycGere
Azért egy idő után meguntam a dolgot, meg elkezdett megint esni, így hazafelé indultam, majdnem kiértem a városból, amikor megint elállt és elkezdett sütni a nap, de ekkor már mind1 volt, a városba tartó tömeg miatt nem volt kedvem visszafelé beállni a sorba, de cserébe sikerült a teraszról is készíteni pár képet, ami talán a jobb kategóriába esik :) http://flic.kr/s/aHsjy3Thb8

Jövő hét Mendrisio-ban lesz, közel az olasz határhoz. Olyannyira, hogy a szállásom az a határon túl lesz, jóval olcsóbb. Persze nem gond, a jelenlegi szoba után nem hinném, hogy tudnak újat mutatni...

9 megjegyzés:

  1. A meccsen ott voltunk... Qrva jó hangulat és szurkolás volt!! Faszikám, egész végig borsózott a hátam. Ment a Hajrá magyarok ezerrel!!:))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, bemondták a közvetítők is (azt hiszem az angol eurosport volt "fogható" a neten), hogy sokszor nem hallják a sípot a magyaroktól :)

      Törlés
  2. a Rapperswill-jona Lakers egy 2. ligàs hoki csapat, amikor nem annyira szomjasan a Lyss-i hoki meccsen voltam, pont velük jàtszott a Lyss:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Na majd megnézzük őket egyszer ( a szomjasságot megbeszéljük) :)

      Törlés
  3. Jah, és a legdurvább, hogy olyan minőségben volt a netről nézhető a meccs, hogy besz@rás, fasza volt nagyon!

    VálaszTörlés
  4. Hihetetlen technika ez az informatika, mi?!:) de aki ezt tanulta sok-sok évig, annak nem gond mindez:)))

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Vazz, ettem rendesen ma, de egy kicsit azért megéheztem a menü látványától :)
      Fasza is videjó, jó lehetett tényleg :)

      Törlés
  6. Vázz, hát a kaja valami fergetes volt, a kiszolgálás is. A csarnoktól kb. 50 méterre a pincér elmagyarázza, hogy a csarnok 5 km-es körzetében nem lehet szeszt árulni, majd hozza a söröket és a pálinkákat:))

    VálaszTörlés

Tessék, ide lehet írni bárakármit: