2012. január 27., péntek

Mendrisio másodszor

Nem mondom, hogy értem mi történt a bloggal az elmúlt napban, de jelenleg úgy tűnik, hogy itt van minden és működik is, arra azért kíváncsi leszek, hogy lesz-e még ilyen x-aktás dolog :)

A hét ettől és a földrengéstől eltekintve egész gyorsan és nyugalmasan telt, bár Frenky (a főnököm, aki Marcel valójában, csak nem kicsit hasonlít Frankensteinre) itt volt csütörtök-péntek, aztán mellette nem annyira egyszerű az élet :) Telefont még nem kaptam, hiszen a helyi IT annyira el van havazva, hogy még nem értek rá erre, persze, amikor összefutottam a sráccal a folyosón, akkor próbált menekülni, haszontalan.

Van a városban egy kicsi outlet, FoxTown névre hallgat. Elvileg két ilyen van kerek e földtekén, egy a sárga embereknél Shanghai-ban, egy pedig itt. A területe nem kicsi, inkább nagy, 3 szint és elég sok bolt, a Prada-tól kezdve, az Árpi vitorlázós márkáján át a Ferrarin keresztül az Armani-ig minden. Aki netalán kíváncsi, az itt végigböngészheti a listát:
http://www.foxtown.ch/stores.php?lingua=en&centro=mendrisio
Az árak itteni viszonylathoz nézve tényleg outlet árak, megközelítőleg a magyar árakkal megegyeznek, talán 5-10% a különbség, nem lefele.

A héten nem sok helyre mászkáltam ezen kívül, leginkább a hotel éttermét látogattam, a pizza jó, a sör jó, a hús jó, mi gond lehet? :)




Holnaptól egy hét Franciaország, nem valószínű, hogy lesz lehetőség netezni, de igyekszem mindent dokumentálni majd okosan!


Arrivederci!

2 megjegyzés:

  1. Csak, hogy figyelmeztesselek. Az előbb olvastam egy cikket furcsa törvényekről:

    Svájc

    Térjünk vissza Európába, egészen pontosan Svájcba! Az köztudott, hogy a svájciak nem viccelnek, ha rendről van szó (bár az olasz részen erről annyira nem vagyunk meggyőződve, de ez mellékszál), így aztán érdemes komolyan venni azt a törvényt, melynek értelmében este 10 óra után tilos lehúzni a WC-t. Tovább megyünk: a férfiak este 10 után nem könnyíthetnek magukon állva. Úgyhogy bele sem merünk gondolni, mi történhet egy véletlenszerű sörözős házibuli közben mondjuk fél 11-kor...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egen, olvastam én is tegnap, gondolkodtam is, hogy szereznem kell vmi nagyobb üveget az esti szükségletek miatt :)
      Mi a helyzet vajon az infrás piszoárokkak? :)

      Törlés

Tessék, ide lehet írni bárakármit: