2012. január 12., csütörtök

Update, nem, nem a Norbi féle...

Holló minden kedves olvasónak!

Most, hogy már kemény 3. napja tartózkodom svejcben, sikerült talán már véleményt alkotni pár dologgal kapcsolatban, persze a melón kívül leginkább a kocsmákban boltban tartózkodom, mivel enni kell valamit ugyebár.
Azért azt el lehet mondani, hogy az itteni árak mellett szépen lehet fogyókúrát végezni anélkül, hogy nagyon figyelnénk erre. Eddig 3 különböző bolthálózatot néztem meg közelebről, de általánosságban elmondható, hogy a hús az p!csa drága, érts a Lyon-i szelet, ami mondjuk az pulykapárizsival megfelelő ízt én minőséget kínál, 2500 HUF kilónkénti áron kapható. Valljuk be, párizsiért nem adunk ennyit, mégha a csomagolás jól is néz ki, ugye TT? :)

Igazából itt is megvannak az otthon jól ismert boltok (Coop, Aldi), meg egy kicsit messzebb elvileg van Lidl is, ott még nem voltam. A Coop persze itt nem diszkontláncként működik, nem az olcsóbbak közül való, na persze ezt a másik két bolt áraiból szűrtem le, tehát statisztikai hiba azért lehet még:)

Ma viszont sikerült betévednem a helyi Aldi-ba, ami meglepően jó árakkal dolgozik, mind a másik két bolthoz, mind a magyar árakhoz képest. Pl a paradicsom "csak" 500 ft/kg volt. Na mind1, felbátorodva, hogy milyen jó, elkezdtem szépen pakolgatni a tejesdobozba, mert ugye az ilyen boltokba nem viszünk be tologatós kocsit, szépen kiürítjük a kartonokat, és pakolunk abba. Lényeg a lényeg, hogy vettem mindenfélét, próbálkoztam úgy válogatni, hogy minél kevesebb konyhai (lábos, serpenyő) eszköz igénybevételére legyen szükség, mivel a pecóban semmi nincs, így maradt pl a gyorspizza, merthogy sütő az létezik.

Ballagok a kassza felé, akkor látom, milyen bankkártyákat fogadnak el:maestro és asszem a postabank volt a másik. Nekem persze Mastercard-om van, tehát itt épp bukott a reklám, miszerint "minden másra ott a MasterCard". Még szerencse, hogy euro van nálam, így sikerült azzal rendezni a számlát :)


1 megjegyzés:

Tessék, ide lehet írni bárakármit: