2012. február 24., péntek

Kék halál

Na, a címet kétfajta módon lehet értelmezni, de ugyanaz a sztori vége, nem indul a kocsi :)

Igen, a kék csoda, ami kibírta a francia -30-at és indult nagyobb gond nélkül, ma megadta magát egy kicsit. Délben még mentem vele jobbra-barna, aztán 6körül, edzés után megye kifele, látom, hogy ég a lámpa... Kicsit gyanakodtam, de úgy voltam vele, hogy ha a fent említett francia körülmények között nem volt gond, akkor 5-6 óra alatt csak nem lesz. Kinyitottam az ajtót, aztán be akartam tenni a hátsó ülésre a cuccaim, de a hátsó ajtók le voltak zárva. Elöször nem esett le, így kulcsfordítgatás, biztos, hogy csak valami kis gond, de miután elég halk hang volt a zárnyitáskor, legalábbis nem a megszokott, na utána leesett, hogy mifasz van.
Belülés a balegybe, gyújtás, de már itt elkezdett sipolni, hogy pitty-putty van, egy felet talán, ha fordított a motoron. Kis anyázás, hogy ez most akkor tényleg mi is, aztán gyors vissza az irodába, de az a két kollega, aki benn volt még az a friss levegő híve, biciklivel járnak. Elöször gondoltam megkérem őket, hogy üssenek össze valami rendszert, amivel, ha tekerik a bicikliket, akkor töltik az akksimat, de inkább mégsem említettem meg :) Felhívtam az egyik srácot, aki pont akkor indult el haza, amikor én mentem a kocsihoz, reméltem közel lakik. Be is jött, visszajön, addig előkapartam a kábeleket a kocsi hátuljából, persze mindenen keresztül kellett menni, mivel a csomagtartó sem nyílott...
Megjön a srác, kiderül, hogy nem a motortérben van az akksi, hanem a vezető ülése alatt, ahova meg ugye nem ér el a kábel. Próbáljuk betolni, de a kollega mondjuk úgy, hogy nem sportos, így nem nagyon volt esély, de legalább köhögött kicsit a motor. A végén abban maradtunk, hogy elvisz haza, aztán majd megoldom máshogy, ő is siet. Közben jött még egy faszi, aki mondta, hogy persze segít, na nosza, beáll mellém, szedem elő a kábeleket, erre látom, hogy az egyik vége az szépen le van szakadva, pont ugyanúgy, mint Franciaországban volt. Rövid ideig emlegettem bizonyos anyukákat, szerintem értették, hogy mit mondok, mosolyogtak. Na, de jött még egy valaki, kérdezem, van kábele is, yeeee, akkor minden jó lesz!!! Odaáll, rátesszük a kábeleket az akksikra, majd...
...akik várnak a Heppi Endre, azokat ki kell ábrándítsak, mivel sietett is a faszikám és két perc után nem nagyon akart beindulni, mondtam, hogy akkor jólvan akkor, menjél csak, majd lesz valami. A kollega, aki visszajött elhozzott a város legjobb szobájához, közben beszéltem Norbival, jobb esetben holnap át tudnak ugrani, megpróbáljuk betolni, ha nem megy, akkor új akksi lesz, svejcben biztos olcsón mérik ezt is...

2 megjegyzés:

  1. Legalább nem -20ban kellett a szaros kábelt hurkára fagyott ujjakkal berhelned! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most mit panaszkodsz, nem is kint berheltétek a kábelt, hanem benn és legalább volt mire rákötni :)

      Törlés

Tessék, ide lehet írni bárakármit: