2012. március 2., péntek

Movin' Cruisin'

Egy kis háttérzene a bejegyzéshez:


 
A tegnap reggel nem indult a legjobban, megismertem a következő bérlőjét a város "legjobb" szobájának, aminél, mint majd később kiderül, lehet, hogy van "jobb" is.
De egy kicsit vissza az időben, ugye annyi a történés, hogy a cég fizeti jelenleg az albit március végéig, a pénzügyes srác írt is egy emailt kb 2hete, hogy ha akarok még egy hónapot maradni (opcionális és megállapodás kérdése, de végülis állja/állná a cég), akkor szóljak a tulajnak. Nah, ez az elmúlt két hétben nem sikerült, vagy nem is jutott eszembe, vagy ha igen, akkor általában épp a világ nagy dolgain elmélkedtem a legkisebb helységben. Persze mire gépközelbe értem, addigra pont el is felejtettem. Reggel is eszembe volt, még meg is fogadtam, h most már tényleg írok nekik... Erre épp kijövök a zuhanyzóból, amikor nagy hallózást hallok, jött a tulaj meg egy fószer, hogy szeretnék megnézni a szobát, ahova majd áprilistól költözik, mivel én március végével megyek. Hiába próbáltam tenni a szépet, hogy hááát igen, kellett volna már írnom, mert maradnák, meg ilyesmi, már megvolt a szerződésük, szóval mennem kell. Itt vissza is kanyarodnák a még "jobb" szobához, ugyanis van egy másik kiadó szoba az ingatlanban, a mostaninál kisebb, egy szinttel lejjebb. Mondjuk, hogy mennyivel kisebb azt még nem tudom, holnap nézem meg, de végülis ha azt veszem, hogy tényleg csak aludni jártam be a szobába, a többi időt kinn töltöttem a közös részen, akkor nem lehet nagy baj.
Ettől független azért ránéztem, hogy a városban milyen kiadó szobák vannak még, találtam is egy egész jónak tűnőt, olcsóbb is lenne, mint az itteni kisszoba, meg ha kicsit talán hangosabb a környék, de jobb is, szóval még meglátom.
Ami még plusz dolog, hogy meg kell érdeklődnöm az önkormányzatnál, hogy ha átiratom a lakcímem, akkor az mennyi petákba kerül nekem, de gyanítom hosszútávon még így is jobb lenne.
Lényeg a lényeg, mennem kell :)

2 megjegyzés:

Tessék, ide lehet írni bárakármit: