2012. szeptember 28., péntek

...és boldogan éltek, míg meg nem haltak.

The Doors - The End by melanous

Vége, kész, befejeződött, kampec, stb-stb-stb :)

Majd frissítem egy kicsit bővebb leírással ezt a poszt, egyelőre ennyi!

Az ígért frissítés...
 Nem mondom, hogy ilyen utolsó hétre számítottam, pénteken kb 5-kor fejeztem be az utolsó feladatokat, egész nap meetingen ücsörögtem. Persze az egész hetet nézve ez nem is volt annyira furcsa, Norbival próbáltunk mindent megoldani, de hát nem megy azonnal az összes dolog :)

A 7végére átruccantam Kovácsékhoz, szépen megcsappant a borkészletük, de nem gond, nemsokára jön az utánpótlás. Szombaton gyors vásárlás, majd kerékcsere, összesen 8-szor. Nem-nem az történt, hogy máshogy raktuk fel elsőre a 4 kereket, hanem két kocsi volt. Az egyikről le a nyáriakat, fel a télit, majd a másikról le a nyárit és fel az először leszedett nyárit. A végére már majdnem összejött a McLaren által felállított 2,3mp-es csúcs, alig pár perc hiányzott hozzá :)
Mindeközben főtt a jó kis marhapöri, végre nem csak enni mentem, de főztem is. Állítólag ízlett mindenkinek, bár lehet csak a szemembe nem merték mondani, hogy gond volt vele - Mondjuk ha azt nézem, hogy a 1,3kg húsból nem sok minden maradt, akkor talán megnyugodhatok ;) Azt nem nagyon kell mondani, hogy már a főzéskor el "kellett" kezdeni inni, mivel Norbi rámszólt, hogy ugyan ne öntsem már bele a bort a kajába anélkül, hogy meg ne kóstolnánk :) Ez nem sokkal 1 után volt valamikor...

Ma újból felkerestem a Klöntalersee-t, itt már voltunk egyszer a tavasszal. Akkor piknikezni indultunk, mivel 14-15 fok volt általában, viszont a tó egy elég mély völgyben van, vagy mondhatom azt is, hogy hegynyi hegyek veszik körül, ahova az évnek abban a szakában nem süt be a nap, így megérkeztünkkor -8,5 fok és helyenként 1,5m hó fogadott, a piknikből ebből kifolyólag semmi sem lett. Na de most! Most legalább jó idő volt, 11 fok körül, semmi hó, viszont annyi felhő és köd, amivel nehezen bírkóztam meg, de végül sikerült azért pár képet lőni, amiket itt lehet végignézni:
http://www.flickr.com/photos/73568576@N08/tags/kl%C3%B6ntalersee/






Lenne még mit írnom, de most elég ez, holnap hosszú lesz a nap, újabb 1200 km...

1 megjegyzés:

  1. hàt ezt csak most olvasom...faszàk a kép összehasonlitàsok. Jövö héten én is tiszteletem teszem fönt bringàval, remélem lesz màr egykis ho... (a hétvégére mondanak... )
    na de addig is a napfényes mallorca... :-)

    VálaszTörlés

Tessék, ide lehet írni bárakármit: