2012. február 26., vasárnap

Kék főnix, avagy a feltámadás

A címből sok minden kiderül, de azért gyors leírom, hátha érdekel valakit :)

Szombaton eljöttek értem Norbiék, irány a kékségért. Biztos, ami biztos alapon, hátha éjszaka feltöltött :D, rápróbáltam, de pont ugyanannyira nem működött, mint pénteken, kicsit izgultam, hogy mi lesz. Erre rácáfolva, az első betolás alkalmával gyönyörűen elindult, volt nagy öröm és boldogság. El is mentem Zürich felé, hogy töltődjön szerencsétlen. Hát meg kell mondanom, óriási a különbség a mondhatni vidéki városok és Zürich között. Volt élet, normális utcák, emberek, stb, igazán jó volt végre ilyet is látni.
Jó 60km után haza is értem, félve állítottam le a kocsit, de semmi gond, simán megy azóta is. Úgy látszik, hogy csak a rajtahagyott világítással volt gondja, bár az is lehet, hogy lassan 4 év után, illene másik aksi után néznem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tessék, ide lehet írni bárakármit: