2012. február 9., csütörtök

Swittness

Nos, eleddig nem nagyon volt lehetőségem folytatni az otthon már megszokottnak vélt edzéseket, hiszen nem nagyon voltam egyhelyben az elmúlt 4-5 hétben, valamerre mindig menni kellett...
Most, hogy nincs kilátásban ez a sok mászkálás, körbenéztem, hogy milyen lehetőségek vannak azon kívűl, hogy a szobában fekvőtámaszt csinálok, meg felüléseket. Nos, első körben örömmel tapasztaltam, hogy attól függetlenül, hogy Stäfa nem nagy, inkább kicsi, mégicsak van egy mondhatni egész jól felszerelt, tágas fitnessz központja, a bérlet árában benne foglaltatik a szauna illetve a masszázs is valamilyen részben, tehát nem tűnt rossznak. Aztán megnéztem az árakat, ahol kétféle variáció van, 12 illetve 24 hónapos bérlet, semmi több. Elöbbiért 720, utóbbiért 1280 buznyákot kérnek el, tehát ha az évest választom, akkor az havi kb 15000 magyar pénz, ami persze sooook, de ha beleveszem azt, hogy egy jobb terem Bp-en 10-12000, akkor nem is vészes. A gond leginkább a 12 hónapos rendszerrel van, amit egyszerűen nem tudok felfogni. Illetve de, nagyon jó húzás, hiszen a kedves vendég előre fizet, szóval 1) a terem szépen használhatja a pénzt a továbbiakban, 2)egy évig nem valószínű, hogy máshova is megy majd a vendég, ami további bevételt generál az italok/csokik/stb-k fogyasztásával. A teljes kép kedvéért azt hozzátenném, hogy egy nagy hálózatról van szó, a Zürich-i tó körül elég sok központjuk van, a bérlettel elvileg bármelyik használható. Biztos, ami biztos, azért benéztem hozzájuk személyesen is, hátha van mégis féléves, netalán negyedéves bérlet is, de gyorsan rövidre zártuk a beszélgetést a hölggyel, mert ilyenekre nincs lehetőség.
Nem mondom, hogy nem voltam elszomorodva, mégiscsak több éve próbálkozom hellyel-közzel fitten tartani magam, tudom-tudom, ez nem feltétlen látszik :) Az első hétvégén, amikor még jó idő volt a mostanihoz képest, kimerészkedtem, gondoltam egy kis kocogás nem árthat, a gond csak annyi, hogy Stäfa a hegyre épült, így elég hamar mindig felfelé kellett futni, ami nem volt kellemes, de majd még lehet próbálkozom később.

A fenti után egy ártatlan kérdést intéztem kedves kollegáimhoz, miszerint van-e valami kis kedvezmény bármilyen hasonló helyen, vagy támogatja-e a cég, persze ezzel sem voltam előrébb. A meglepetés ezután jött, mégpedig, hogy van egy kis terem a cégnél az alagsorban, ingyen lehet használni, amikor csak kell. Nohát, ez azért mégiscsak valami, de nem bíztam el magam, a Norbiéknál is van egy ilyen terem az alagsorban, és ahogy az Üvegtigrisben volt a "VAS", úgy azok is kb alátétnek voltak jók.


Persze, nem hagytam annyiban a dolgot, és kellemesen csalódtam. Nem egy erre szakosodott fitnessközpont, de működik minden, és elég sok minden van. Ennek örömére ma már voltam is egy kicsit átmozgatni a puhány testem, meg kell mondjam, jó volt :)


9 megjegyzés:

  1. Stäfa nem hegyre épült max egy dombra, majd mutatok hegyet ha még nem làttàl volna :-)

    VálaszTörlés
  2. ja és az a 80-as évekböl ott maradt tv-n mit lehet nézni?

    VálaszTörlés
  3. Szépen tartsad formában magadat ám, de az iszákolást se hanyagoljad elfele...:)

    VálaszTörlés
  4. Kemény ez a pepita járólap. Még öreganyáméknál volt ilyen a konyhában. :D Kicsit dezsávű fogott el az elco-s terem miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jah, egy idő után csak jojózik az ember szeme :) A terem hasonlósága kimerül kb a nagyságban, de attól független, hogy a gépek ott sem voltak fiatalok, jobban fel volt szerelve, illetve általánosságban véve használhatóbb volt maga a terem, mint ez. Persze nem panaszkodom, ez is sokkal jobb, mint a semmi, vagy 720 buznyákért a városi terem egy évben :)

      Törlés
    2. ha becsukod a szemed nem látod a követ, oszt ennyi...

      Törlés
    3. Szerintem szép a kő! :D
      De legjobban a színes labdák tetszenek!
      Azokkal mit fogsz kezdeni csoky?

      Törlés
    4. Kidobósat játszom majd magammal, tudod ez olyan, mint amikor mondjuk a ping-pongosok gyakorolnak egyedül és felhajtják az asztal egyik felét :)

      Törlés

Tessék, ide lehet írni bárakármit: