2012. április 10., kedd

Újra itthon


Érdekes dolog ez, megírtam szépen a kis cikket, erre nem posztoltam múlt héten, mindegy, ma 2012.04.10-e van, csak, hogy tisztázzam ennek a mondatnak az értelmét, a többi múlt héten íródott...

Hatalmas javulást mutattam Mo-Svejc távolság megtételének idejében, az eddigi etalonhoz képest felére rövidült az utazás. Persze a 25 órához képest nem nehéz javítani, de lényeg a lényeg, röpke 12,5 óra alatt hazafuvaroztam magam, ami az 1250 km-re vetítve nem is olyan rossz idő. Sok megállás nem volt, szám szerint 3, mindegyik kb 3-4 perc, siettem na :) A kék csodára nem lehet panasz, amióta volt az a kis malőr az akksival, azóta szépen teszi a dolgát.

Az úton próbáltam készíteni pár fénypék, de egy idő után esni kezdett  meg sötétedni is, szóval nem voltak ideálisak a viszonyok, de azért itt van pár, lehet nézelődni vala :)



A hajnal 3 órás hazatérés után még vagy 2-3 órát fenn voltam, nem mintha nem lettem volna elég fáradt, de egyszerűen nem tudtam elaludni gyorsan. Viszont cserébe már 9kor fenn voltam, csak, hogy teljes legyen a nap, ebédre vártak Szd-on, szóval menni kellett. Persze ebéd után nem volt nagyon idő alvásra, estétől meg egy hajnal 3ig tartó tivornyázás volt egy XXX-es megmozduláson. Ebből kifolyólag a vasárnapom nem volt annyira vidám, akkor kezdett el nagyon kijönni rajtam a fáradtság, illetve a pia és nem alvás kombója, kb kedden tudtam azt mondani, hogy nagyjából helyrerázódtam, hiába én sem leszek fiatalabb :)

Lacikával próbáltuk feltérképezni a pécsi használtkocsi kínálat, de be kell valljam, csalódtunk, eléggé szánalmas volt a felhozatal, így most nem lett még lecserélve a kékség, de ami késik, az ugye jön...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tessék, ide lehet írni bárakármit: