2012. március 29., csütörtök

A város másik legjobb szobája

Nos, ma sikeresen át, azaz lehoztam a cuccaim az eddigi szobából, szerencsére ugye csak egy emelet kellett cipekedni, nem volt vészes. Az új szobáról, illetve apartmanról röviden annyit tudnák írni, hogy "Hűűűűű". Hosszabban a "Hűűűűű bazzeg" jut eszembe. Hiába ugyanaz a ház, mégis, mintha egy 5-10 évvel visszamentem volna az időben. A szoba maga nem para, azon kívűl, hogy kisebb, mint az előző volt, ezzel tudok együtt élni, viszont a közös részek jóval lelakottabbak, ezeréves hűtők és bútorok. Nem is nagyon fértem el a hűtőben, pedig most alig van cuccom, 4 db kis hűtő van, a kicsi alatt a két polc+kis mélyhűtős megoldást értem. Mivel 5en vagyunk a 4 hűtőre, és ugye én jöttem legkésőbb, így jelenleg egy polccal bírok gazdálkodni, mélyhűtőrész természetesen nem van, vagyis nincs. Utóbbi elég szomorú, mivel rászoktam, hogy nem kenyeret veszek, hanem félkész bagett (egy árban van kb), és mindig csak annyit sütök meg, amennyi kell, 10 perc és kész. Na most ezzel a dologgal pl nem tudom, hogy mi lesz. Egyelőre fenn hagytam a másodikon lévő mélyhűtőben a dolgaim, nem úgy tűnt, hogy más használja, ráadásul nagyobb is. Képeket majd csinálok, ha visszajöttem...

Ami viszont még ennél is jobban felhúzott az az, hogy a fószer, akivel szobát cseréltem mondta, hogy igazság szerint nem az ő ötlete volt, hogy cseréljünk,  neki teljesen megfelelt ez, ellenben a tulajné (legalábbis vele kellett lebeszélnem a dolgot) ragaszkodott hozzá, hogy igenis, ő azt a szobát adja ki neki, annak ellenére, hogy mondtam, maradnák, ha lehet. Gyönyörű törpénet, tehet egy szívességet a hölgy. A faszi egyébként normális volt, ő azért nem ellenezte a cserét a hölgynél, mert azt az infot kapta, hogy én mindenképp megyek innen... A megtanult lecke,hogy igenis tessék magyarnak maradni és keresni a kiskapukat, tehát pl ha én lejöttem volna mondjuk március elején és megbeszélem a faszival a dolgot, akkor most maradhattam volna a valagamon, nem lett volna ez a kínlódás.

Emellett persze van egy kis öröm is, hiszen holnap délután indulás haza, bumm-bumm-bumm...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tessék, ide lehet írni bárakármit: