2012. március 28., szerda

Rumnapló

Aki látta a filmet, annak mond is valamit a cím, aki meg nem, az így járt:)

A héten egész sok mindent sikerült elintézni, elvileg megkapom a egészségügyi biztosítási szerződésem mielött hazaindulok, tegnap kicsit összepakoltam, mivel holnap reggel le kell adnom a szoba kulcsát és este mehetek a másikba. Azt hittem, hogy nagyobb meló lesz összeszedni a cuccaim, de vagy csak ennyire nagyon jó vagyok, vagy tényleg. :) A melóban is sikerült haladni, legalábbis remélem, hogy így van és kedves főni is így látja majd :)

A mostani "lakótársak" közül az elmúlt 3 hónapban kettővel sikerült kicsit mélyebb kapcsolatot kialakítani, így úgy gondoltam, hogy ha már költözöm, akkor meghívom őket egy kajára. Igaz, hogy a költözés csak egy szinttel lesz lejjebb, de ez nem volt döntő szempont :) Összeütöttem egy kis pörkölt, mondanom sem kell, hogy elég jól sikerült megint, biztos volt szerepe a kb 4 dl vörösbornak is, ami víz helyett került bele:) Ha már lúd, legyen kövér alapon  megbontottam az utolsó üvegbort, amit kihoztam, egy 2008-as Bock Ermitage-ról van, illetve most már csak volt szó. Volt egy időszak 2-3 éve, amikor elég sokszor sikerült ilyet venni és meg kell mondjam, most sem csalódtam benne.
Már-már azt hittem, hogy vége az estének, amikor Alexis (a francia srác) szólt, hogy volt a hétvégén Párizsban, hozott valamit így húsvét elöttre: egy kis zacskó praliné volt az egyik áldozat, de a másiknak kicsit jobban örültem, Barbados-i rum. Őszinte legyek, nem emlékszem, hogy ittam volna (vagyis, hogy túl sokszor ittam volna) rumot magában, így elég kíváncsi voltam, hogy mit is ad egy ilyen. Jó volt, kicsit bővebben, nagyon jó volt. Hiába 40%-os, mégis, mint egy jó pálinka ezt sem éreztem irgalmatlan erősnek, viszont kellően zamatos volt. És ha még ez nem lett volna elég, akkor kihozott egy másik üveggel is, ez Mauritius-ról jött, kicsit füstösebb íze volt, de csak ajánlani tudom mindenkinek:)


Összességében, jó kis este kerekedett, biztos a praliné miatt.... :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tessék, ide lehet írni bárakármit: