2012. március 18., vasárnap

Nem sok semmi...

A héten nem sok semmi történt, itt is tavaszodik, melynek elég nyilvánvaló jelei vannak, mint ahogy a lenti kép is mutatja...


Ez a tavaszodás egy részről nagyon jó, délutánonként elég meleg van már (20-25 fok), de ha arra gondolok, hogy két hét múlva a téligumikon megyek haza 1200km-t, akkor annyira nem villanyoz fel a tavasz...

Csütörtökön megnéztem egy másik pecót, de nem volt az igazi. Kicsit nagyobb lenne, mint a mostani, de még ennél is kevesebb felszereltséggel, szóval passzolni fogom, van még egy-kettő a tarsolyban, remélem vissza is jeleznek :)

Jah, Norbi múlt héten elvitte a bringáját szervizbe (kép lejjebb, ez már a szerviz után volt, rá kellett tenni a kis kosarat...), mint utólag kiderült 90 petákos bruttó órabérrel dolgoznak! Miután felocsúdtam döbbenetemből, gondoltam megtudom, hogy én mivel gyarapítom kincstáram, és rá kellett jönnöm, jobban tettem volna, ha szerelőnek megyek, ugyanis az említett 90 peták többszöröse (nem, nem kettő) az én órabéremnek. A teljesség kedvéért hozzá kell tenni, hogy ő ebből fizetni a bolt fenntartását, meg minden egyebet...


2 megjegyzés:

  1. igen, jo lett a gép, igy a kosàrba be tudom rakni a fehérje tubust mikor megyek fel a hegyre...ja és Bygàt is el tudom vinni a csomitarton :-)

    VálaszTörlés
  2. Csak vigyázzatok, nehogy beakadjon a Byga láb a küllők közé. :D

    VálaszTörlés

Tessék, ide lehet írni bárakármit: