2012. augusztus 27., hétfő

Grilláz

Ha nem is pont erről lesz szó, de azért pont jó :)



Azt mindenki tudja, hogy nem vagyok vegetáriánus, kicsit sem, a hús jóóóóó. Nyáron meg pláne, grill, BBQ, stb, egyszerűen lehet nagyon fasza kajákat készíteni, na meg persze megkóstolni pár fröccsöt mindeközben :)

A fentiekből kiindulva nem meglepő, hogy mennyire tetszik az, hogy ezek itt kinn, tavasztól a hó megérkezéséig (ami persze nem feltétlen jelent hatalmas időintervallumot) folyamat grilleznek, mindig és mindenhol. Az egy dolog, hogy az összes parkban van kiépített grillező, de ha azok épp foglaltak az sem gond, hozzák a minigrill-t és két frizbi között fordítanak a húsokon egyet. Amikor legutóbb otthon voltam még nem tudtam, hogy vajon honnan lehetne ilyen cuccot beszerezni, de aztán az egyik helyi Media Markt szerű boltban megláttam, nem volt kérdés, hogy kifele már a hónom alatt fogom szorítani a dobozt :)

Az egységcsomag nem sok semmit tartalmaz, de az pont elég, sőőőt, igazság szerint én nagyon meg vagyok elégedve az ár-érték aránnyal. Az egész sütöde egy kis táskában érkezik, 2 részes, külön cipzározható, alul a sütő helye, a felső rész pedig hűtőtáskaként is üzemel, ha szemmértékem nem csal, akkor kb 10db 0,5l-es doboz fér bele, ami sok mindenre elég... A sütő nevéből adódóan nem nagy, inkább kicsi, 25cm átmérővel rendelkezik, 3-4 emberre pont oké.

Hamar beszereztem faszenet és gyújtóst is, úgyhogy már fel lett avatva, képek kicsit lejjebb.

És ha eddig az értékekről volt szó, akkor jöjjön az ár része is, ezért a szettért mindössze 13 petákot kértek, ami a mostani gyenge ~230 Ft-os árfolyammal számolva, ~3000 Ft-ra jön ki. Igaz, be kell valljam, akciós volt, egyébként 19 peták, azaz 4300 Ft körül van. Nem tudom, sosem vettem még mini hűtőtáskát sem, de ha engem kérdeztek, szerintem már az megéri az árat :)







8 megjegyzés:

  1. Ez itton is tesztelős lesz, azt tudod? :)
    Meg is jött az étvágyam, kár, hogy már tíz elmúlott :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméltem, hogy nem 1 hónap miatt vettem meg :)
      Sőt ha nagyon extrémek akarnánk lenni, akkor elvihetjük síeléskor is, súlya kb nulla, felvinni a hegyre és sütni :) Jó tudom, eléggé elrugaszkodott ötlet, na de milyen lenne már, amikor megkérdezik, h "na és ma mi volt? Á, semmi, grilleztünk, 2400m-en" :)

      Törlés
  2. Éhes vagyok :D! .... Babgulyást is tudunk vele csinálni??? :D ez azért elég fontos sztem...
    Én benne vagyok az extrém grillezésbe, csak azt nem tudom, hogy te jössz e Gábor, mert nem láttam, hogy visszaírtál volna az emailre... :P:D Igen ezt vedd számonkérésnek! :P Te voltál az első akire biztosan számítottunk, de nem kaptunk semmi visszajelzést... :( na mindegy..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól elzárjuk az alját, akkor szerintem simán jó egy babgulyásra is :)

      Olvass majd emailt ;)

      Törlés
  3. Én olvastam már e-mailt is, meg most blogot is!
    Szerintem ez leg...
    várj!
    ...endás lenne! :D
    És egyben korszakalkotó is. Mármint hogy egyszerre grillezünk is és babgulyást is főzünk vele! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, ezt a leg..várj...endás lenne dolgot el akartam lőni én is a posztban, de aztán kimaradt, jobb is ;)

      Az egyszerre dolog kicsit nehézkes, de értem a tréfát :)

      Törlés
  4. nézdmááá' Goldi bejelentkezett... hát persze, hiszen kajáról van szó :D
    Milyen kis vicces a Fiú :D
    Milyen kis dizájnos lett az oldalad Gábor :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éhen nem maradt még senki síeléskor ugye? Inkább híztam mindig, mint fogytam :)))

      Egen, gondoltam frissítek egyet, még van pár dolog, ami kicsit zavar, de nagyjából rendben. Ha van 5let, ne kímélj! :)

      Törlés

Tessék, ide lehet írni bárakármit: