2012. augusztus 20., hétfő

Summer time

Holló kedves mindenki!


Igen, egy ideje már nem volt új bejegyzés, igyekszem pótolni majd a nagyérdeműt, persze nem kell Pulitzer díjas esszére számítani, mégiscsak nagy fricska lenne a már jutalmazott emberkéknek :)

Kezdhetném azzal, hogy micsoda nyár ez, de hát itt a nyár mint olyan, nem nagyon létezik, báááár most épp tényleg meleg van, 30 fok körül, ami a magas páratartalom mellett többnek hat, de azért még mindig nem olyan, mint az Mo-i kánikula. Persze ettől független az ittenieknek már ez is sok, hülyék ezek mondom :) Ülnek lenn a tó mellett a sokszor hófehér bőrükkel és centi vastagon kenegetik magukat (gondolom 50+-os) naptejjel, viszont elég kevésnek jut eszébe, hogy az árnyékban lehet jobb lenne neki, emiatt elég sok rákvörösre "pirult" egyén szaladgál a nap végére általában. Meglepő, de abszolút nem lógok ki a sorból a barnasággal, bár akinek legalább ilyen szine van, az vagy egész nap lenn hesszel, vagy nem őssvejci családból származik, már ha mindenki érti mire gondolok (elég sok a kebap-os) :)))

Az augusztusi szabi túl gyorsan telt el, igazából még legalább ennyit simán el tudtam volna viselni, de nem találkoztam Tibi bácsival, hogy teljesítse kívánságom, bár a legutolsó cimbije nem járt jól :)


Csomi hathatós segítségének köszönhetően (igen, mind a 1,5 alkalom miatt :)), sikerül kicsit összekapnom magam futás terén. Ja igen, elkezdtem futni június vége felé, elöször csak 4,5-4,8km-t a strandtól a következő kompkikötőig és vissza, aztán 2 hét alatt sikerült feltornászni majdnem a duplájára, kicsit több, mint 8km az átlag etap most. Csomival Orfűn voltunk kinn, meglepő, hogy csak 6km a nagy tó körüli kör, jóval többre számítottam. Viszont, ami új volt az az domb. Nem mintha svejc a laposságáról lenne híres, de a tó mellett azért nincsenek hegyek. Viszont úgy, hogy megtettem ezt a távot 3-szor vagy 4 szer amíg otthon voltam, kikupálódtam, és most az itteni is jobban megy, mindenféle saját csúcsot döntögettem múlt héten is...

Volt róla szó, hogy TT-vel megyünk futni a sátortáborozás alatt is, de nekem valahogy nem sikerült összekaparnom magam annyira reggel 9re, hogy elinduljak, azok a fránya békák annyira mondták a magukét éjjel, hogy semmit nem aludtam, de gondolom mindenki sejtette, hogy csakis ez lehet a háttérben :)
A 8. éve életre keltett "ugorjunk ki egy hétvégére Szálkára sátorral" mozgalom viszont abszolút kinőtte magát, mondhatom, hogy a mostaninál olajozottabban talán sosem ment semmi. Sátrak hamar álltak, kivéve Szilut, aki képes volt órákig tökölni vele, ha hurrikán érkezett volna, akkor sem ment volna sehova az a sátor :) Összességében nem ez volt a legmozgalmasabb tábor, inkább volt beszélgetős, de ahogy láttam, ez így mindenkinek teljesen meg is felelt, még Hubának is...


Akit érdekel, az itt találja azt a kevés képet, ami készült, mondjuk a Bobby showműsoráról még el kéne kérni az anyagot, rajta vagyok az ügyön, ha lesz friss info, szólok :)
http://www.flickr.com/photos/73568576@N08/tags/eszeszesz/

Azt hiszem, összességében mondhatom, hogy elég sok mindenkivel találkoztam, olyanokkal is, akiket eddig csak hírből ismertem (pl a Nyiri klán legfiatalabb tagja, Marci), illetve adódott ok tejfakasztásra is (mondjuk eléggé visszafogottak voltunk, rem minden rendben :)), ezúton is grat még egyszer Csocsoéknak!


Ami késik, az jön, tartja az okos mondás,  én pedig igyekszem ezt fejben tartani és nem számolni a napokat vissza, amíg újra találkozhatok Veletek :)

A viszont hallás, a viszont látás, szevasztok Pupákok!

7 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Már kezdtem aggódni íráskészséged elhanyatlása miatt :), de megnyugodtam. :)
    (eddig tartott a na még egy tétel és elolvasom Gábor blogját) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Íráskészségem köszöni, megvan, csak alkotói szabadságra ment, úgy hogy nekem sem szólt elötte... :) Viszont nem szeretném veszélyeztetni tanulásod, így igyekszem visszafogni, hogy ne foghasd erre :D

      Törlés
  3. Igaz ma estére is vártam vmi újat, de látom ahhoz, hogy ez teljesüljön, még pár tételen át kell rágnom magam :D. Nem megy ez olyan könnyen, mint gondoltam volna... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így is van, ha holnap délelőtt jól haladsz, akkor lesz új bejegyzés, na mitszósz, áll az alku? :)

      Törlés
  4. Köszönjük szépen még egyszer a gratulációt Léna baba nevében is. A tejfakasztó !jól sikerült! elérte célját! :D
    Szója, ha hazaértél ismét...
    csocsesz

    VálaszTörlés

Tessék, ide lehet írni bárakármit: